Täna saate kuni 30% allahindlust
Kehtib plakatitele. Kehtib vähemalt 39 € ostudele.

 

Tellimine ja Kohaletoimetamine
  • Milline on tarneaeg?

    Tellimused valmistatakse ja saadetakse välja tavaliselt 2-3 tööpäeva jooksul. Tarne kliendini võtab üldjuhul veel 2-3 tööpäeva. Tarneaeg võib veidi pikem olla tavapärasest suurema nõudluse korral (pühade ajal) kullerfirma tarneprobleemide puhul või kauba toimetamisel maapiirkondadesse, kuhu post igapäevaselt ei liigu.

  • Kui palju saatmine maksab?

    Saatekulu on 5,90 € tellimuse kohta. Saatekulu viitab transpordi ja pakendamise kuludele. Saadame teie tellimuse kvaliteetsetesse karpidesse, et teie tooted oleksid transpordi ajal hästi kaitstud.


    * Kui teie tellimuses on suur pildiraam mõõdus 70x100 cm, siis saatekulu 7,90 €.

  • Mis juhtub, kui ma oma pakile kättetoimetamispunkti järele ei tule?

    Kui te ei lähe pakile järele ja teie tellimus saadetakse meile tagasi, tuleb teil maksta 19.90 € suurune tasu. See katab käsitsemise kulud ja kahekordse kaubaveo (edasi-tagasi). Pärast seda, kui olete e-maili teel saanud teate selle kohta, et tagastus on meieni jõudnud, on 14-päevane ooteaeg enne tellimuse krediteerimist. Ülejäänud summa tagastatakse vastavalt taganemis - ja tagastamisõiguse reeglitele. 

  • Kas saan oma tellimuse tühistada?

    Tellimuse saate tühistada igal ajal enne toote valmistamise algust. Kui tegemist on ainulaadse tootega, millel on spetsiaalselt teile valmistatud, nagu näiteks sünnipäevatahvlid või kaardipostrid, ei ole pärast toote valmimist võimalik enam tellimust tühistada. Kui olete aga ostnud näiteks galeriipostri või pildiraami, on teil tarbijamüügiseaduse alusel 14-päevane taganemisõigus. 

  • Kas ma saan tellimust muuta?

    Kahjuks pole võimalik juba täidetud tellimuses tooteid muuta. Kui tellimus pole veel valmistatud, on võimalik see tühistada ja esitada uus tellimus. Võtke ühendust klienditeenindusega ja me aitame teid. 

  • Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Kui tellimus on välja saadetud, saate automaatselt e-kirja koos jälgimisnumbri ja lingiga. Kui teie jälgimisnumber ei toimi, võtke ühendust klienditeenindusega (NB! Tellimust ei ole võimalik jälgida enne, kui kullerfirma on läbi viinud esimese skaneerimise, mis toimub tavaliselt kella 18 paiku samal päeval, kui tellimus meilt välja saadetakse).

  • Kuidas sooduskoodid töötavad?

    Sooduskoodi saab lisada kassas. Kehtivad sooduskoodid näitavad aktiveerimisel hetkel kehtivaid allahindlusi. Sooduskoodiga saadud soodustusmäär arvutatakse tavahinna põhjal ja lahutatakse tavahinnast. Sooduskoodi ei saa kasutada koos teiste pakkumiste või allahindlustega. 

  • Ma ei leia oma tellimuse kinnitust. Mida peaksin tegema?

    Saadame tellimuse kinnituse e-maili teel alati kohe pärast tellimuse vormistamist. Kui te ei ole mõne minuti jooksul tellimuse kinnitust saanud, võib põhjuseks olla vale e-maili aadressi sisestamine tellimust tehes, samuti võib tellimuse kinnitus olla sattunud rämpsposti kausta. Palun võtke ühendust klienditoega, kui te ei ole tellimuse kinnitust saanud ja ei leia seda oma rämpsposti kaustast. Sellisel juhul kontrollime teie tellimuse õigsust ja saadame teile uuesti tellimuse kinnituse.

  • Ma ei ole saanud kullerfirmalt tekstsõnumit. Mida peaksin tegema?

    Põhjuseks võib olla vale telefoninumbri sisestamine tellimuse tegemisel. Palun võtke ühendust klienditeenindusega, kui te pole saanud tekstsõnumi teadet 6 päeva jooksul alates tellimuse esitamisest.

Kauba tagastamine ja Kaebused
  • Kuidas toodet tagastada?

    Kui soovite kaupa tagastada, täitke palun meie tagastusvorm, mille leiate siit. Seejärel saadame teile tagastuslehe. Tagastamisega seotud postikulud tasub klient, kui pole teisiti märgitud.

  • Kui palju maksab kauba tagasisaatmine?

    Tellimuse tagastamine maksab 7.90 € *. Tellimuse tagastamise tasu arvestatakse maha summast, mis teile pärast kauba tagastamist tagasi makstakse. Tagastamiskulu hõlmab saatmis- ja käsitlemiskulu ning võimalikke pakendikahjustusi.

    * Kehtib tellimustele tellimuse väärtusega kuni 200 €. Tellimuste puhul, mille tellimuse väärtus on suurem kui 200 €, tuleb tasuda laevafirma poolt tagastamise kulu.

  • Minu pakk on saatmise ajal kahjustada saanud. Mida peaksin tegema?

    Kui on tekkinud transpordikahjustus ja teie pakk on kättetoimetamisel kahjustatud, tuleks teil pöörduda otse vedaja poole. Ärge võtke pakki vastu ega allkirjastage saatelehte enne, kui olete veendunud, et pakk on terve. 


    Kui teil ei õnnestunud kaupa kätte saades kaebust esitada, võtke ühendust kullerfirma klienditeenindusega. Saatelehel on märgitud paki kohale toimetanud ettevõtte nimi. Kui kullerfirmale on kaebus esitatud, võtke ühendust meie klienditeenindusega. 

  • Toote on kahjustatud. Mida peaksin tegema?

    Kõik kahjustused tuleb dokumenteerida. Tehke kahjustusest pilt ja täitke meie kahjunõude vorm. Tegeleme teie juhtumiga esimesel võimalusel, tavaliselt 24 tunni jooksul. 

  • Kas ma saan toodet vahetada?

    Kahjuks ei paku me vahetusi. Kui soovite kaupa ümber vahetada, kasutage oma õigust ostust taganeda ning saatke toode tagasi. Seejärel tagastame teile raha ning saate esitada uue tellimuse. 

  • Mis tagastusõigus mul on?

    Kauba saate tagastada 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest. Kaup peab olema kasutamata ja kahjustamata originaalpakendis. Raamide puhul hõlmab see plastikust tihendit raami ümber ja kaitseplastist pleksiklaasi mõlemal küljel.

Kinkekaardid
  • Kui kaua mu kinkekaart kehtib?

    Kõik kinkekaardid kehtivad 12 kuud alates tellimuse esitamise kuupäevast.

  • Kuidas saan kontrollida oma kinkekaardi hetkesaldot?

    Minge lehele "Kinkekaardid", mille leiate menüüst või jalusest. Hetkesaldo nägemiseks sisestage oma kinkekaardi number.  

Toodetega seotud küsimused
  • Millist paberit te kasutate?

    Trükime oma postrid Prantsuse paberivabriku Clairefontaine kõrgeima kvaliteediga 200g mattpaberile. Paberil on FSC keskkonnasertifikaat ja selle tootmisel on Nordic Swan/EU Ecolabel märgis.

  • Milline on teie raamide kvaliteet?

    Meie raamid on valmistatud puidust, mis on jätkusuutlik, keskkonnasõbralik ja taaskasutatav materjal. Meie tammepuidust raamid on valmistatud kõrge kvaliteediga täistammest, ülejäänud puitraamid on männipuidust. Meie männipuidust raamidel on värvitud pind, mis on kaetud kahekordse lakikihiga, andes neile eriti sileda ja kauni viimistluse. Kõigil meie pildiraamidel on eriti tugev kristallselge pleksiklaas ja keeratavad klambrid mugavaks kasutamiseks. Kõiki raame saab riputada nii horisontaalselt kui vertikaalselt. 


    Meil on ka suur valik kvaliteetseid metallraame. Neid saab osta musta, hõbedase, kulla ja vase värvides.

  • Postri disain või Täielik kaanetrükk – mida see tähendab?

    Kui tellite Gallerixist plakateid, saate sageli valida, kas soovite saada oma motiivi Postri disain või Fallout-prindiga. Postri disain tähendab, et trükime teie plakati valge raamiga motiivi ümber.


    Postri disain (valge raami suurus):

    21x30cm: 2 cm laiune valge raam

    30x40cm: 2,3 cm laiune valge raam

    50x70cm: 4 cm laiune valge raam

    70x100cm: 6 cm laiune valge raam


    Täielik kaanetrükk:

    Motiiv on trükitud kuni plakati servani.

Kuidas saame teid aidata?

Kas te ei leia oma küsimust? Võtke meiega ühendust ja me aitame teid!

Võta meiega ühendust